مجله طراحی
مجله طراحی
برنامه های ساعتهای تماشایی

TTMM

برنامه های ساعتهای تماشایی TTMM مجموعه ای از ساعتهای دیده بان ساعتهای هوشمند Pebble Time و Pebble Time Round است. در اینجا دو برنامه (هر دو برای سیستم عامل Android و iOS) با 50 و 18 مدل در بیش از 600 تغییر رنگ پیدا خواهید کرد. TTMM ترکیبی ساده ، حداقل و زیبایی شناختی از ارقام و اینفوگرافی انتزاعی است. اکنون می توانید هر زمان که دوست دارید سبک زمانی خود را انتخاب کنید.

طراحی معماری مهمانخانه

Barn by a River

طراحی معماری مهمانخانه پروژه "Barn by a River" با ایجاد مشكل زیست محیطی ، چالش ایجاد فضای مسكونی را برآورده می كند و راه حل محلی خاص معماری و مسئله تأثیرگذاری منظر را پیشنهاد می كند. معماری سنتی خانه به زهد و اشکال آن کشیده می شود. زونا از سقف و دیوارهای شاسی سبز ، ساختمان را در چمن و بوته های مناظر ساخته شده از انسان پنهان می کند. پشت دیوار شیشه ای ، کنار رودخانه صخره ای مشاهده می شود.

سوپر مارکت عطر

Sense of Forest

سوپر مارکت عطر تصویر یک جنگل شفاف زمستانی الهام بخش این پروژه شد. وفور بافتهای چوب طبیعی و گرانیت غرق بیننده در یک جریان از پلاستیک و برداشتهای بصری از نشانه های طبیعت است. نوع صنعتی تجهیزات با رنگ های مس اکسیده شده قرمز و سبز نرم می شود. این فروشگاه برای هر روز بیش از 2000 نفر مکانی جذاب و ارتباطی است.

فروشگاه عطر

Nostalgia

فروشگاه عطر مناظر صنعتی دهه 1970-1970 الهام بخش این پروژه است. سازه های فلزی ساخته شده از فولاد نورد گرم ، یک واقعیت واقعی ضد اتوپیایی را ایجاد می کنند. یک ورق زنگ زده از نرده های قدیمی فضایی برای آزادی کامل بیان را ایجاد می کند. ارتباطات فنی باز ، صفحات پلاستیکی گچی و گرانیت به شکل داخلی داخلی دهه شصت اضافه می کند.

طراحی داخلی مهمانخانه

Barn by a River

طراحی داخلی مهمانخانه پروژه "Barn by a River" با ایجاد مشكل زیست محیطی ، چالش ایجاد فضای مسكونی را برآورده می كند و راه حل محلی خاص معماری و مسئله تأثیرگذاری منظر را پیشنهاد می كند. معماری سنتی خانه به زهد و اشکال آن کشیده می شود. زونا از سقف و دیوارهای شاسی سبز ، ساختمان را در چمن و بوته های مناظر ساخته شده از انسان پنهان می کند. پشت دیوار شیشه ای ، کنار رودخانه صخره ای مشاهده می شود.

روشنایی

Thorn

روشنایی با اعتقاد به اینکه امکان رشد و تمایز اشکال ارگانیک در طبیعت وجود دارد بدون اینکه مزاحم ساختار و بیان آنها با همزاد باشد و اینکه انسان میل و همرنگی غریزی برای اشکال طبیعی داشته باشد ، یلماز دوگان گفت که در هنگام طراحی خار ، می خواست رشد را با اشکال منعکس کند. تقلید از طبیعت بدون محدودیت ابعادی در روشنایی. خار ، که منبع الهام بخش شاخه طبیعی Thorn است. در یک ساختار تصادفی رشد می کند و به صورت طبیعی شکل می گیرد ، نیازهای مختلفی را برآورده می کند و به عنوان یک طراحی روشنایی محدودیتی در اندازه ندارد.