مجله طراحی
مجله طراحی
لامپ میز

Oplamp

لامپ میز Oplamp شامل یک بدنه سرامیکی و یک پایه چوب جامد است که منبع نور هدایت شده بر روی آن قرار گرفته است. به لطف شکل آن ، که از طریق همجوشی سه مخروط بدست می آید ، بدن Oplamp می تواند به سه حالت متمایز چرخانده شود که انواع مختلفی از نور ایجاد می کند: لامپ میز بلند با نور محیط ، لامپ میز کم با نور محیط یا دو چراغ محیط. هر پیکربندی مخروط لامپ حداقل به یکی از پرتوهای نور اجازه می دهد تا به طور طبیعی با تنظیمات معماری اطراف ارتباط برقرار کند. Oplamp در ایتالیا طراحی و ساخته شده است.

نام پروژه : Oplamp, نام طراحان : Sapiens Design Studio, نام مشتری : Sapiens Design.

Oplamp لامپ میز

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.