مجله طراحی
مجله طراحی
طراحی برند

EXP Brasil

طراحی برند طراحی برند EXP Brasil از اصول اتحاد و مشارکت این شرکت است. اختصاص مخلوط بین فناوری و طراحی در پروژه های آنها مانند زندگی اداری. یک عنصر تایپوگرافی نشان دهنده اتحادیه و قدرت این شرکت است. طراحی حرف X جامد و یکپارچه اما بسیار سبک و تکنولوژیکی است. این برند ، زندگی استودیویی را نشان می دهد ، با عناصر موجود در حروف ، هم در فضای مثبت و هم منفی که افراد را با هم متحد می کند و طراحی ، فردی و جمعی ، ساده با فناوری ، سبک و قدرتمند ، حرفه ای و شخصی است.

نام پروژه : EXP Brasil, نام طراحان : Mateus Matos Montenegro, نام مشتری : EXP Brasil.

EXP Brasil طراحی برند

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.