مجله طراحی
مجله طراحی
کلینیک زیبایی پزشکی

Chun Shi

کلینیک زیبایی پزشکی کانسپت طراحی پشت این پروژه "یک کلینیک بر خلاف یک کلینیک" است و از برخی از گالری های هنری کوچک اما زیبا الهام گرفته شده است و طراحان امیدوارند که این کلینیک پزشکی دارای خلق و خوی گالری باشد. از این طریق میهمانان می توانند زیبایی ظریف و یک فضای آرام را احساس کنند ، نه یک محیط بالینی استرس زا. آنها یک ورودی تاج و یک استخر لبه بی نهایت اضافه کردند. استخر بصری با دریاچه ارتباط برقرار می کند و نمایانگر معماری و نور روز است و میهمانان را به خود جلب می کند.

نام پروژه : Chun Shi, نام طراحان : Guoqiang Feng and Yan Chen, نام مشتری : Feng and Chen Partners Design Shanghai.

Chun Shi کلینیک زیبایی پزشکی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.