مجله طراحی
مجله طراحی
حلقه

Touch

حلقه با یک حرکت ساده ، یک عمل لمسی احساسات غنی را منتقل می کند. از طریق حلقه تاچ ، طراح قصد دارد این احساس گرم و بی شکل را با فلز سرد و جامد منتقل کند. برای ایجاد حلقه 2 منحنی به هم متصل می شوند که نشان می دهد 2 نفر دست در دست دارند. حلقه هنگام چرخش موقعیت بر روی انگشت و از زوایای مختلف ، جنبه خود را تغییر می دهد. هنگامی که قسمت های متصل بین انگشتان شما قرار دارند ، حلقه به رنگ زرد یا سفید ظاهر می شود. وقتی قسمت های متصل بر روی انگشت قرار گرفت ، می توانید از هر دو رنگ زرد و سفید با هم لذت ببرید.

نام پروژه : Touch, نام طراحان : Yumiko Yoshikawa, نام مشتری : Yumiko Yoshikawa.

Touch حلقه

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.