مجله طراحی
مجله طراحی
خانه برای خاطرات

Memory Transmitting

خانه برای خاطرات این خانه تصاویر خانه را توسط تیرهای چوبی و پشته ای آجدار آجرهای سفید منتقل می کند. نور از فضای آجرهای سفید در اطراف خانه می رود و فضای خاصی را برای مشتری ایجاد می کند. طراح از روشهای مختلفی برای حل محدودیت های این ساختمان برای تهویه هوا و فضای ذخیره سازی استفاده می کند. همچنین ، مواد را با حافظه مشتری مخلوط کرده و زیبایی زیبایی و زیبایی را از طریق ساختار ارائه دهید و به سبک منحصر به فرد این خانه متصل شوید.

نام پروژه : Memory Transmitting, نام طراحان : Jianhe Wu, نام مشتری : TYarchistudio.

Memory Transmitting خانه برای خاطرات

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.