مجله طراحی
مجله طراحی
مجسمه های شهری

Santander World

مجسمه های شهری سانتاندر جهانی یک رویداد عمومی هنری است که از گروهی از مجسمه ها تجلیل می کند و در شهرت سانتاندر (اسپانیا) در آماده سازی برای مسابقات جهانی قایقرانی سانتاندر 2014 ، یک جشن هنر را پوشانده است. از آنها توسط هنرمندان مختلف تصویری ساخته شده است. هر یک از این قطعات به طور مفهومی فرهنگ یکی از 5 قاره را نشان می دهند. معنای آن این است که عشق و احترام به تنوع فرهنگی را ابزاری برای صلح از طریق نگاه هنرمندان مختلف نشان دهیم و نشان دهیم که جامعه با آغوش باز از این تنوع استقبال می کند.

نام پروژه : Santander World, نام طراحان : Jose Angel Cicero, نام مشتری : Jose Angel Cicero SC..

Santander World مجسمه های شهری

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.