مجله طراحی
مجله طراحی
هنر تجسمی

Scarlet Ibis

هنر تجسمی این پروژه دنباله ای از نقاشی های دیجیتالی Scarlet Ibis و محیط طبیعی آن است ، با تأکید ویژه بر رنگ و رنگ پر جنب و جوش آنها که با رشد پرنده شدت می یابد. این اثر در بین محیط های طبیعی با ترکیب عناصر واقعی و تخیلی که ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می دهند ، توسعه می یابد. ابلیس سرخچه یک پرنده بومی آمریکای جنوبی است که در سواحل و باتلاق های شمال ونزوئلا زندگی می کند و رنگ قرمز پر جنب و جوش یک منظره بصری برای بیننده به وجود می آورد. این طرح با هدف برجسته سازی پرواز پرنفس ابلیس مروارید و رنگهای پر جنب و جوش جانوران گرمسیری انجام شده است.

نام پروژه : Scarlet Ibis, نام طراحان : Gabriela Delgado, نام مشتری : GD Studio C.A.

Scarlet Ibis هنر تجسمی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.