مجله طراحی
مجله طراحی
میز طراح

Curly

میز طراح این جدول چند منظوره توسط طراحان اصل Bean Buro ، Kenny Kinugasa-Tsui و Lorene Faure طراحی شده است. این یک عنصر اصلی در یک فضای داخلی است. شکل کلی پر از منحنی های wiggly بازیگوش است ، که به طور چشمگیری با جداول رسمی متقارن رسمی در تضاد است ، بنابراین به عنوان یک قطعه مجسمه ای برای جلب توجه و تعامل با کاربران در نظر گرفته شده است. منحنی ها در نگاه اول تصادفی به نظر می رسند ، اما هر منحنی با دقت طراحی شده است تا انواع موقعیت های صندلی و تعاملات اجتماعی را تشویق کند.

نام پروژه : Curly , نام طراحان : Bean Buro, نام مشتری : Bean Buro.

Curly  میز طراح

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.