مجله طراحی
مجله طراحی
ساعت

Zeitgeist

ساعت ساعت منعکس شده است zeitgeist ، که با مواد هوشمند ، فناوری و بادوام همراه است. چهره پیشرفته این محصول توسط بدنه کربن نیمه توروس و نمایش زمان (سوراخ های سبک) نشان داده شده است. کربن به عنوان یادگار گذشته ، بخش فلزی را جایگزین می کند و بر کارکرد ساعت تأکید می کند. عدم وجود بخش مرکزی نشان می دهد که نشانگر LED نوآورانه جایگزین مکانیسم کلاسیک ساعت می شود. نور پس زمینه نرم را می توان زیر رنگ مورد علاقه صاحب آنها تنظیم کرد و یک سنسور نور قدرت روشنایی را کنترل می کند.

نام پروژه : Zeitgeist, نام طراحان : Dmitry Pogorelov, نام مشتری : NCC Russia.

Zeitgeist ساعت

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.