مجله طراحی
مجله طراحی
ساعت مچی بلوتوث

Knotch

ساعت مچی بلوتوث افراد تلفن های خود را بیش از 150 بار در روز بررسی می کنند. ساعت های هوشمند طراحی شده در حال حاضر فقط یکی دیگر از دستگاه های تلفن همراه در داخل ساعت خود هستند. "گره" آکیرا سامسون طراحی یک ساعت هوشمند است که به کاربر اجازه می دهد تا از طریق اتصال بلوتوث با تلفن ، اعلان ها / اطلاعیه های از دست رفته را دریافت کند و بازخورد لرزش را به شما بدهد تا افراد به طور مکرر تلفن خود را چک کنند. "Knotch" دید خوبی و رابط کاربر پسند دارد. "گره" یک ساعت مقرون به صرفه است ، بنابراین جوانانی که می خواهند روندهای مد و فن آوری پیشرفته را دنبال کنند ، می توانند به راحتی آن را تحمل کنند.

نام پروژه : Knotch, نام طراحان : Akira Deng, Samson So, نام مشتری : Akira Samson Design.

Knotch ساعت مچی بلوتوث

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.