مجله طراحی
مجله طراحی
انژکتور اپی نفرین

EpiShell

انژکتور اپی نفرین EpiShell بیش از یک وسیله پزشکی در زندگی روزانه حاملان است اما یک یاور دوستانه زندگی است. این یک راه حل کاربر محور برای ناقلان تزریق اپی نفرین با هدف کاهش ترس کاربران از استفاده از انژکتور است ، به بیماران یادآوری می کند که روزانه و باهوش تر آن را برای انجام تزریق در مواقع اضطراری انجام دهند. این دستگاه از شارژر تلفن همراه یکپارچه ، اتصال بلوتوث ، هدایت صدا و پوسته خارجی قابل تعویض برخوردار است. کاربران از طریق برنامه خود در تلفن هوشمند ، می توانند به راحتی عملکردهای آن را مانند IFU ، اتصال بلوتوث ، تماس با ظهور و Refill / Exp کنترل کنند.

نام پروژه : EpiShell, نام طراحان : Hong Ying Guo, نام مشتری : .

EpiShell انژکتور اپی نفرین

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.