مجله طراحی
مجله طراحی
بطری ودکا

Snowflake Vodka

بطری ودکا من از سادگی و در عین حال پیچیدگی یک برف برفی الهام گرفتم. بیشتر اوقات ما فقط زندگی را پشت سر می گذاریم بدون اینکه حتی متوجه زیبایی و پیچیدگی چیزهای اطرافمان شویم. طبیعت مملو از چیزهای ساده است ، اما شما به آن توجه می کنید ، می فهمید که آن چیزهای ساده بسیار پیچیده تر از آنچه فکر می کردید هستند. این شروع طرح من بود ، که سعی کردم کاملاً متناسب با طبیعت ، یک بطری را تفسیر و ایجاد کنم. درست مانند طبیعت وقتی اشکال پیچیده ای را مشاهده می کنیم که ممکن است به چشم دلخواه بیندازد ، الگوی هندسی را کشف می کنیم.

نام پروژه : Snowflake Vodka, نام طراحان : Adrian Munoz, نام مشتری : Adrian Munoz.

Snowflake Vodka بطری ودکا

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.