مجله طراحی
مجله طراحی
بطری ودکا

Snowflake Vodka

بطری ودکا من از سادگی و در عین حال پیچیدگی یک برف برفی الهام گرفتم. بیشتر اوقات ما فقط زندگی را پشت سر می گذاریم بدون اینکه حتی متوجه زیبایی و پیچیدگی چیزهای اطرافمان شویم. طبیعت مملو از چیزهای ساده است ، اما شما به آن توجه می کنید ، می فهمید که آن چیزهای ساده بسیار پیچیده تر از آنچه فکر می کردید هستند. این شروع طرح من بود ، که سعی کردم کاملاً متناسب با طبیعت ، یک بطری را تفسیر و ایجاد کنم. درست مانند طبیعت وقتی اشکال پیچیده ای را مشاهده می کنیم که ممکن است به چشم دلخواه بیندازد ، الگوی هندسی را کشف می کنیم.

نام پروژه : Snowflake Vodka, نام طراحان : Adrian Munoz, نام مشتری : Adrian Munoz.

Snowflake Vodka بطری ودکا

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.