مجله طراحی
مجله طراحی
مبل مدولار

Cloche Sofa

مبل مدولار مبل Cloche بدنه ای از کار است که عنصری از زندگی شهری را به objets d'art منتقل می کند. می توان از آن به عنوان مجسمه ، نور محیط یا یک مبل مدولار استفاده کرد. این نمایانگر تکامل چشم انداز است که استانداردهای ساختاری و عناصر مصالح ساختمانی را برچیده می کند ، و یک ماده یافت شده را به یک طراحی پیچیده بازگرداند ، و یک شکل مشترک را در یک آمالگام معنی دار شکل می دهد. این قطعه اشیاء را که از مصارف اصلی خود پیروی می کند ، دور انداخته می شود ، دور انداخته می شوند ، بازسازی و بازسازی می شوند.

نام پروژه : Cloche Sofa, نام طراحان : Carlo Sampietro, نام مشتری : Carlo Sampietro Artist.

Cloche Sofa مبل مدولار

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.