مجله طراحی
مجله طراحی
چتر چوبی Led

NI

چتر چوبی Led NI در حال تحقق انتظارات از مبلمان به گونه ای است که نه تنها به یک عملکرد واحد خدمت می کند. به طرز خلاقانه ای با ترکیب یک چتر چمدان و مشعل باغی متناسب با بازار لوکس ، مردم را از روز به شب ، در کنار سالن های آفتاب یا کنار رودخانه لذت می برد. با استفاده از ویژگی های اختصاصی OTC (انگشت تیره) ، کاربران می توانند روشنایی سیستم روشنایی 3 کانال را به راحتی جداگانه کنترل کنند. با استفاده از درایور LED با ولتاژ پایین 12 ولت که گرمای کمی ایجاد می کند ، NI منبع تغذیه ای کارآمد برای سیستم با بیش از 2000 عدد از LED های 1/1 ولت را تأمین می کند.

نام پروژه : NI , نام طراحان : Terry Chow, نام مشتری : FOXCAT.

NI  چتر چوبی Led

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.