مجله طراحی
مجله طراحی
Wc آویزان

Bplus Wall-hung WC with cleaRim system

Wc آویزان Isvea با افزودنی خلاقانه ، WC معمولی را به B + تبدیل می کند ، یک سرویس بهداشتی همه کاره که می تواند در توالت های عمومی و همچنین حمام های خصوصی مورد استفاده قرار گیرد. B + WC در مقایسه با یک سرویس بهداشتی معمولی یک قابلمه دیواری کوچکتر دارد. فرم جمع و جور دور آن استفاده ی مؤثر از فضا را ارائه می دهد. WC جدید W + cleaRing حاشیه ای ندارد. بدون حاشیه پنهان ، به این معنی است که هیچ مکانی برای مخفی کردن میکروب ها وجود ندارد. طراحی بهداشتی B + WC تمیز کردن کاسه را آسان می کند که باعث کاهش مصرف آب و همچنین نیاز به استفاده از مواد شیمیایی حمام برای محیط زیست می شود.

نام پروژه : Bplus Wall-hung WC with cleaRim system , نام طراحان : Isvea Eurasia, نام مشتری : ISVEA.

Bplus Wall-hung WC with cleaRim system  Wc آویزان

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.