مجله طراحی
مجله طراحی
خانه مسکونی

Tempo House

خانه مسکونی این پروژه مرمت کامل یک خانه به سبک استعماری در یکی از جذاب ترین محله های ریودوژانیرو است. در یک سایت خارق العاده ، پر از درختان و گیاهان عجیب و غریب (طرح اولیه چشم انداز توسط معمار معروف منظر Burle Marx) ، هدف اصلی ادغام باغ بیرونی با فضاهای داخلی با باز کردن پنجره ها و درهای بزرگ بود. دکوراسیون دارای مارک های مهم ایتالیایی و برزیلی است و مفهوم آن این است که آن را به صورت بوم در اختیار داشته باشید تا مشتری (یک مجموعه هنری) بتواند قطعات مورد علاقه خود را به نمایش بگذارد.

نام پروژه : Tempo House, نام طراحان : Gisele Taranto, نام مشتری : Gisele Taranto Arquitetura.

Tempo House خانه مسکونی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.