مجله طراحی
مجله طراحی
دستشویی

SEREL Purity

دستشویی سرل پوری واشباشین با فرم کاسه ای منحصر به فرد و شگفت انگیز جای خود را در حمام ها می گیرد. رویکرد کلی در طراحی چاله فاضلاب که نامرئی است. این رویکرد از اهمیت بسیار بالایی بر طراحی برخوردار است و باعث می شود جزئیات مفصلی توسعه یابد. با این روش دستشویی سرل خلوص خالص ، صاف ، ظریف و مطابق با هماهنگی کامل با تمامیت کلی طراحی به نظر می رسد. SEREL Purity Washbasin ، که تسلط فرم های نرم دارد ، کاربر را به آینده گرایی دعوت می کند.

نام پروژه : SEREL Purity, نام طراحان : SEREL Seramic Factory, نام مشتری : Serel Sanitory Factory .

SEREL Purity دستشویی

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.