مجله طراحی
مجله طراحی
مرحله پذیرایی عروسی

Depiction

مرحله پذیرایی عروسی ست زیبایی که برای پذیرایی عروسی طراحی شده است. خیابان بزرگ پذیرای مهمان در فرش خز سفید است. احساس ذات شهر رم از طریق دروازه ، ستونهای رومی ، مجسمه ، صندلی گرد به سبک تیارا و عظیم "Fontana-di-trevi". صدای آب جاری در حالی که به تازه ازدواج کرده خوش آمد می گوید موسیقی آرامش بخش را در پس زمینه ایجاد می کند. نه فرد مجرد این تیم تا به حال ساختار واقعی را شنیده یا دیده است و هنوز هم تصویر 100٪ ساختار اصلی را دریافت کرده است ، که اعتبار آن را فقط در 20 روز ساختن هر چیزی است.

نام پروژه : Depiction, نام طراحان : Arundhati Subodh Sathe, نام مشتری : Victrans Engineers.

Depiction مرحله پذیرایی عروسی

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.