مجله طراحی
مجله طراحی
پوستر تبلیغاتی

Amal Film Festival

پوستر تبلیغاتی پوستر از جشن شاد در جشنواره ها الهام گرفته شده است. این طرح برای پذیرایی و تجلیل از تفاوت های موجود در فرهنگ غنی اسپانیا ایجاد شده است. از آنجا که اسپانیا کشوری چند فرهنگی است که سرشار از تاریخ و هویت خود است ، این پوستر برای برجسته کردن امید بین اروپایی ها و اعراب ، مسلمانان و مسیحیان طراحی شده است. این پروژه در استودیوی Barnbrook ، لندن ، انگلستان طراحی شده است. 1 هفته طول کشید تا پوستر طراحی شود. رنگها ، نوع و نمادهای مورد استفاده از تقاطع بین فرهنگهای اسپانیایی و عرب الهام گرفته شده است.

نام پروژه : Amal Film Festival, نام طراحان : Lama, Rama, and Tariq Ajinah, نام مشتری : Lama Ajeenah.

Amal Film Festival پوستر تبلیغاتی

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.