مجله طراحی
مجله طراحی
دوش

Rain Soft

دوش منظره آبشار در طبیعت می تواند همه را به خود جلب کند و تماشای آن یا دوش گرفتن در زیر آن ، می تواند یک فضای آرامش بخش ایجاد کند .بنابراین برای شبیه سازی صحنه آرامش بخش آبشار در داخل خانه ها و آپارتمان ها لازم بود ، به گونه ای که فرد بتواند لذت دوش گرفتن را تجربه کند. در زیر آبشار در خانه. دو نوع پاشش در این طرح وجود دارد. حالت مشت: تراکم یا غلظت آب در وسط قرار دارد و بدن می تواند بدن را شستشو دهد حالت دوم: آب به طور عمودی در اطراف حلقه ریخته می شود و فرد می تواند از شامپو استفاده کند و او توسط یک دیواره آب احاطه شده است. باشم

نام پروژه : Rain Soft , نام طراحان : Naser Nasiri & Taher Nasiri, نام مشتری : AQ QALA BINALAR.

Rain Soft  دوش

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.