مجله طراحی
مجله طراحی
سیستم لجستیکی شهری

link

سیستم لجستیکی شهری Link یک سیستم لجستیکی شهری هماهنگ است که از زیرساخت های حمل و نقل عمومی موجود استفاده می کند. این سیستم توزیع یکپارچه و پایدار بار در شهر را امکان پذیر می کند. این شبکه ای است که با استفاده از ناوگان وسایل نقلیه الکتریکی روباتیک ، بین مراکز ادغام ، فضاهای انبارداری محلات و مشاغل محلی ارتباط برقرار می کند. با پیگیری اتوبوس ها و تراموا وسایل نقلیه در شهر حرکت می کنند بدون اینکه ترافیکی ایجاد کند. سیستم Link فاصله های توزیع را کوتاه می کند ، در نتیجه نیاز کامیون ها را کاهش می دهد و گزینه های تحویل برای مایل آخر را باز می کند.

نام پروژه : link, نام طراحان : Ayelet Fishman, نام مشتری : Ayelet Fishman.

link سیستم لجستیکی شهری

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.