مجله طراحی
مجله طراحی
کفش های لوکس

Conspiracy - Sandal shaped jewels-

کفش های لوکس خط "جواهرات صندل / شکل" ، به نام "توطئه" ، جیانلوکا تامبورینی در سال 2010 تاسیس شد. کفش های توطئه بدون زحمت تکنولوژی و زیبایی شناسی را با هم ترکیب می کنند. پاشنه ها و پاشنه ها از موادی مانند آلومینیوم سبک و تیتانیوم ساخته شده اند که به شکل های مجسمه ای ریخته می شوند. سیلوت کفش پس از آن با سنگهای نیمه قیمتی و سایر تزئینات برجسته برجسته می شود. با تکنولوژی بالا و مواد برش ، یک مجسمه مدرن را شکل می دهد ، به شکل یک صندل ، اما در جایی که لمس و تجربه استادان ماهر ایتالیایی هنوز دیده می شود.

نام پروژه : Conspiracy - Sandal shaped jewels-, نام طراحان : Gianluca Tamburini, نام مشتری : Conspiracy by Gianluca Tamburini.

Conspiracy - Sandal shaped jewels- کفش های لوکس

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.