مجله طراحی
مجله طراحی
فضای نمایشگاه

IDEA DOOR

فضای نمایشگاه غرفه C&C هفته طراحی گوانگژو 2012 یک دستگاه فضایی چند بعدی و همزمان است. پنجره ها و درها که به چهار جهت گسترش یافته اند ، تبدیل و تعامل هوشمند در داخل و خارج از فضای نمایشگر را درک می کنند ، و نشان دهنده مفهوم سازمانی تحمل ، باز بودن و توسعه متنوع است. با اتخاذ فناوری نمایشگر تعاملی واقعیت افزوده و ترکیب محیط واقعی و محیط مجازی ، پرونده طراحی شرکت در داخل دستگاه به تبدیل فرم نمایشگر از دو بعد به چند بعد می رسد.

نام پروژه : IDEA DOOR, نام طراحان : Zheng Peng, نام مشتری : C&C Design Co.,Ltd..

IDEA DOOR فضای نمایشگاه

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.