مجله طراحی
مجله طراحی
صندلی

Pillow Stool

صندلی ساده است اما ویژگی های بسیاری را در بر می گیرد. میله های استیل روی لایه اول و لایه دوم قسمت نشسته به جهات مختلفی می روند ، بنابراین از یکدیگر عبور می کنند تا تصویری جادویی ایجاد کنند. پیشخوان منحنی ساختار جانبی حاشیه ها و سطوح گرد را برای کاربران فراهم می کند تا بتوانند به راحتی روی آن بنشینند. بین لایه اول و لایه دوم قسمت نشسته ، میله ها فضای خالی برای ذخیره مجلات یا روزنامه ها را تشکیل می دهند. مدفوع نه تنها یک ژست دعوت کننده به کاربران می دهد بلکه عملکردهای مفیدی را نیز به آنها ارائه می دهد.

نام پروژه : Pillow Stool, نام طراحان : Hong Ying Guo, نام مشتری : Danish Institute for Study Abroad.

Pillow Stool صندلی

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.