مجله طراحی
مجله طراحی
فضای نمایشگاه و مذاکره

All Love in Town Sales Center

فضای نمایشگاه و مذاکره فضای تجاری همچنین می تواند به عنوان یک تئاتر و موزه ، فضای فعالیتی شغلی پر از هنر و زیبایی شناسی باشد. بسیاری از طراحان هرگز تاکنون تصور نکرده اند که ترکیب فشرده مردم و محیط اطراف ، از آنچه که انتظار داشتیم ضروری است. ما یک فضای داخلی ایجاد کردیم که با استفاده از لامپ های کم مصرف ، پینگ پنگ و گل های تزئینی کریسمس ، آکوردری را در اختیار مردم قرار داد. این یک افسانه از فروش املاک از انجام کارهای فروش نهایی در سه را به وجود آورد. ماه در آن زمان در کل صنعت به دلیل طراحی متمایز.

نام پروژه : All Love in Town Sales Center, نام طراحان : Raynon Chiu, نام مشتری : Taiwan DaE International Design Career.

All Love in Town Sales Center فضای نمایشگاه و مذاکره

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.