مجله طراحی
مجله طراحی
میکسر حوضه شیر آب

Smooth

میکسر حوضه شیر آب طراحی میکسر حوضه شیر آب Smooth با خالص ترین شکل سیلندر الهام گرفته شده است و یک قشر طبیعی لوله را که در آن جریان دارد تا زمانی که به کاربر برسد ، می سازد. ما در نظر داشتیم اشکال پیچیده معمول را که این نوع محصول در اختیار دارد ، تجزیه کنیم و در نتیجه شکلی استوانه ای صاف و کاملاً مینیمالیستی حاصل شود. ظاهری براق ناشی از خطوط هنگامی که این شیء عملکرد خود را به عنوان یک رابط کاربری به عهده بگیرد بسیار تعجب آور می شود ، زیرا این یک مدل است که یک طراحی پویا را با عملکرد عالی یک میکسر حوضه ترکیب می کند.

نام پروژه : Smooth, نام طراحان : Ctesi - Barros & Moreira, SA, نام مشتری : Ctesi - Barros & Moreira, S.A..

Smooth میکسر حوضه شیر آب

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.