مجله طراحی
مجله طراحی
مجموعه قهوه

Relax

مجموعه قهوه هدف اصلی مجموعه تشویق تغذیه روابط است. این هدف برای بازگرداندن سنت قدیمی قهوه نوشیدن با هم به دنیای پر سرعت امروز است. گروه بتن صنعتی و ظروف چینی ظریف کنتراست غیر عادی ایجاد می کند و بافت های مختلف یکدیگر را برجسته می کند. هدف تقویت روابط مجموعه در اشکال مکمل موارد آشکار می شود. از آنجایی که فنجان نمی توانند به تنهایی بایستند ، تنها وقتی در سینی مشترک خود قرار دهید ، قهوه خانه ها را ترغیب می کند که هنگام قهوه ، با یکدیگر گپ بزنند.

نام پروژه : Relax, نام طراحان : Rebeka Pakozdi, نام مشتری : Pakozdi.

Relax مجموعه قهوه

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.