مجله طراحی
مجله طراحی
کیف قفل ترکیبی

The Colored Lock Bag

کیف قفل ترکیبی "قفل" قفل ترکیبی رنگی است. مردم می توانند کیف را با کبریت های رنگی و نه فقط با شماره ها باز کنند. این لوازم جانبی مد برای کیف ها استفاده می شود. طراحی های مختلف کیسه ای ساخته شده است و افراد می توانند با امضای قفل ترکیبی رنگی ، این کیف ها را شناسایی کنند. کاربران برای شخصی سازی افراد ، رمز عبور رنگی خود را ایجاد می کنند. برای موفقیت در این پروژه ، روش های زیادی در ساخت فرآیند مانند سرخ کردن هوا ، درمان چرم ، لایه بندی رنگ و غیره مورد استفاده قرار گرفته است.

نام پروژه : The Colored Lock Bag, نام طراحان : jiwon, Shin., نام مشتری : Neat&Snug.

The Colored Lock Bag کیف قفل ترکیبی

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.