مجله طراحی
مجله طراحی
طراحی نمایشگاه

Multimedia exhibition Lsx20

طراحی نمایشگاه یک نمایشگاه چندرسانه ای به بیستمین سالگرد معرفی مجدد ارزهای پول ملی اختصاص یافته است. هدف از این نمایشگاه معرفی چارچوب تثلیثی بود که پروژه هنری برپایه آن یعنی اسکناس و سکه ، نویسندگان - 40 هنرمند برجسته لتونی از ژانرهای مختلف خلاقانه - و آثار هنری آنها بود. مفهوم این نمایشگاه از گرافیت یا سرب سرچشمه گرفته است که محور اصلی یک مداد است ، ابزاری مشترک برای هنرمندان. ساختار گرافیت به عنوان عنصر اصلی طراحی نمایشگاه به کار رفته است.

نام پروژه : Multimedia exhibition Lsx20, نام طراحان : Design studio H2E, نام مشتری : The Bank of Latvia.

Multimedia exhibition Lsx20 طراحی نمایشگاه

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.