مجله طراحی
مجله طراحی
گوشواره و انگشتر

Vivit Collection

گوشواره و انگشتر با الهام از فرم های موجود در طبیعت ، Vivit Collection تصویری جالب و کنجکاو را با شکل های دراز و خطوط چرخان ایجاد می کند. قطعات Vivit از ورق های طلای زرد 18k خم شده با روتاری سیاه و سفید در قسمت های بیرونی تشکیل شده است. گوشواره های برگ شکل گوشواره ها را محاصره می کنند به طوری که حرکات طبیعی رقص جالبی را بین سیاه و طلای ایجاد می کند - پنهان کردن و آشکار کردن طلای زرد در زیر. صدا بودن فرم ها و ویژگی های ارگونومیک این مجموعه نمایش جذاب از نور ، سایه ها ، تابش خیره کننده و بازتاب را به نمایش می گذارد.

نام پروژه : Vivit Collection, نام طراحان : Brazil & Murgel, نام مشتری : Brazil & Murgel.

Vivit Collection گوشواره و انگشتر

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.