مجله طراحی
مجله طراحی
گوشواره و انگشتر

Vivit Collection

گوشواره و انگشتر با الهام از فرم های موجود در طبیعت ، Vivit Collection تصویری جالب و کنجکاو را با شکل های دراز و خطوط چرخان ایجاد می کند. قطعات Vivit از ورق های طلای زرد 18k خم شده با روتاری سیاه و سفید در قسمت های بیرونی تشکیل شده است. گوشواره های برگ شکل گوشواره ها را محاصره می کنند به طوری که حرکات طبیعی رقص جالبی را بین سیاه و طلای ایجاد می کند - پنهان کردن و آشکار کردن طلای زرد در زیر. صدا بودن فرم ها و ویژگی های ارگونومیک این مجموعه نمایش جذاب از نور ، سایه ها ، تابش خیره کننده و بازتاب را به نمایش می گذارد.

نام پروژه : Vivit Collection, نام طراحان : Brazil & Murgel, نام مشتری : Brazil & Murgel.

Vivit Collection گوشواره و انگشتر

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.