مجله طراحی
مجله طراحی
نمایشگاه ، خرده فروشی

Networking

نمایشگاه ، خرده فروشی مواد ورزشی که روزانه از آن استفاده می کنیم در نقاط مختلف دنیا تولید می شود. آنها از طریق یک شبکه بازاریابی و لجستیک بسیار پیچیده ، در قفسه های فروشگاه های ورزشی به مصرف کنندگان ارائه می شوند. پرش از یک مارک با بهترین شبکه. ساخت مجموعه توسط طراحان در کشورهای مختلف در اروپا که توسط تولید کنندگان چین ساخته شده و در تولید با کیفیت برتر فعالیت می کنند. از طریق شرکت بازاریابی که در ترکیه تأسیس شده است ، به کل دنیا و مصرف کنندگان می رسد. دومین نمایشگاه مجموعه نمایشگاهی پرش نیز در همین موضوع شبکه پیچیده ساخته شده است.

نام پروژه : Networking, نام طراحان : Ayhan Güneri, نام مشتری : JUMP/GENMAR.

Networking نمایشگاه ، خرده فروشی

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.