مجله طراحی
مجله طراحی
سری محدود شراب منحصر به فرد

Echinoctius

سری محدود شراب منحصر به فرد این پروژه از بسیاری جهات بی نظیر است. این طرح می بایست شخصیت منحصر به فرد محصول مورد نظر را منعکس کند - شراب نویسنده انحصاری. علاوه بر این ، نیاز به برقراری معنای عمیق در نام محصول وجود دارد - فوق العاده ، ثبات ، تضاد بین شب و روز ، سیاه و سفید ، باز و مبهم. این طرح قصد داشت تا راز پنهان در شب را منعکس کند: زیبایی آسمان شب که خیلی ما را متحیر می کند و معما عارف که در صورت های فلکی و زودیاک پنهان است.

نام پروژه : Echinoctius, نام طراحان : Valerii Sumilov, نام مشتری : SHUMI LOVE DESIGN (TM).

Echinoctius سری محدود شراب منحصر به فرد

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.