مجله طراحی
مجله طراحی
میز ارگانیک

Lunartable

میز ارگانیک الهام بخش قطعه طراحی از Apollo Lunar Spider گرفته شده است. بنابراین ، نام جدول قمری وجود دارد. عنکبوت Lunar نمادی از مهندسی انسانی ، نوآوری ها و فناوری است. عنکبوت Apollo اشکال ارگانیک ندارد. با این حال آن را از سازندگان ارگانیک مانند لوبیا انسان می آید. طراحی ارگانیک و به دنبال آن نوآوری ها و فناوری ، کارایی و ارگونومی نماد سه پایه مهم معماری و طراحی است. بنابراین ، جدول قمری دارای ساختار سه پا است.

نام پروژه : Lunartable, نام طراحان : Georgi Draganov, نام مشتری : GD ArchiDesign.

Lunartable میز ارگانیک

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.