مجله طراحی
مجله طراحی
ویلاهای مسکونی

Field of Flowers

ویلاهای مسکونی سازه ای که روی پایه های یاتاقان قوس یا شخصیت نیمه قوس بنا شده است ، تأثیر کمتری در خاک دارد ، بنابراین به خاک اجازه می دهد از باران لذت ببرد و نفس بکشد. طراحی آن یکپارچه سازی با طبیعت است. بلوک متشکل از چهار واحد ویلا. این پروژه می تواند به لطف مکانیسم قادر به چرخش 360 درجه در روز به طور پانوراما از منظره لذت ببرید. این پروژه بخشی از منبع انرژی خود را از گلهای بادی دریافت می کند. هر واحد ویلا ممکن است در میان گل های مختلف درگیر کشاورزی ارگانیک باشد. درختان محاصره شده در حوضچه های مصنوعی یا واقعی.

نام پروژه : Field of Flowers, نام طراحان : Murat Gedik, نام مشتری : MURAT GEDIK.

Field of Flowers ویلاهای مسکونی

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.