مجله طراحی
مجله طراحی
صندلی

xifix2base arm-chair-one

صندلی طراحی صندلی مبتنی بر حداقل فیزیک و مواد مورد نیاز است - توسط یک لوله بی پایان تحقق می یابد. ثبات با فرم حلقه حاصل می شود. ساخت و سازهای دیگر لازم نیست. این صندلی دنج است - بدون تزئینات و ساخت های اضافی. این ترکیب از یک قفسه فلزی و یک صندلی تشکیل شده است ، که به مواد مختلفی از قبیل چوب ، فلز ، چرم ، پارچه یا چوب خیزران اجازه می دهد - در فضای باز. او برای مناطق آرامش بخش مانند اتاق های نشیمن ، مناطق انتظار ، دفاتر و سالن ها - در داخل و خارج در نظر گرفته شده است.

نام پروژه : xifix2base arm-chair-one, نام طراحان : Juergen Josef Goetzmann, نام مشتری : Creativbuero.

xifix2base arm-chair-one صندلی

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.