مجله طراحی
مجله طراحی
لامپ

sa.de01

لامپ سارا Dehandschutter اشکال ارگانیکی را ایجاد می کند که به سختی می توانست روی کاغذ طراحی شود ، زیرا مستقیماً از خواص مواد حاصل می شود. پارچه کشیده شده روی میله خمیده باعث شکل ظاهری طبیعی و ظریف می شود. به دلیل شکل نامتقارن آن ، از هر نظر متفاوت است ، و این نشان دهنده حرکت مداوم است. گلابی در قالب ، در گچ تقویت شده تولید می شود. نور از سطح داخلی مات و سفید مات منعکس شده و باعث ایجاد یک chiaroscuro تیتیلینگ می شود و شکل بسیار مسلط را برجسته می کند. لامپ توسط یک نوار فلزی به حالت تعلیق در آمده است که فرم را به حالت تعادل نگه می دارد

نام پروژه : sa.de01, نام طراحان : Sarah Dehandschutter, نام مشتری : Sarah Dehandschutter.

sa.de01 لامپ

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.