مجله طراحی
مجله طراحی
وب سایت

Tailor Made Fragrance

وب سایت Tailor Made Fragrance از تجربه یک شرکت ایتالیایی متخصص در زمینه ساخت و تولید بسته بندی اولیه برای بخش های عطر ، مراقبت از پوست ، آرایشی و رنگی و عطر خانگی متولد شد. نقش Webgriffe پشتیبانی از استراتژی تجاری مشتری با طراحی راه حلی بود که به نفع آگاهی از برند باشد و راه اندازی واحد جدید تجاری که با تمرکز بر کاربران امکان ایجاد عطر بی نظیر و کاملاً سفارشی خود را فراهم می کند ، قدمهای فرایندی از روند گسترده رشد صنعتی و تقسیم پیشنهاد B2B.

کنترل کیفیت هوا

Midea Sensia AQC

کنترل کیفیت هوا Midea Sensia AQC یک هیبرید هوشمند است که فضای داخلی خانه را با ظرافت و سبک ادغام می کند. این فناوری و نوآوری انسانی را از طریق ویژگی های مختلف ، کنترل دما و تصفیه کیفیت هوا با روشنایی و گلدان به دکوراسیون اتاق می بخشد. بهزیستی از طریق فن آوری سنسورهایی دریافت می شود که می توانند محیط را بخوانند و دمای محلی و رطوبت را مطابق تنظیم قبلی که توسط MideaApp ساخته شده است ، حفظ کنند.

ربات موبایل مستقل

Pharmy

ربات موبایل مستقل ربات ناوبری خودمختار برای تدارکات بیمارستان. این یک سیستم خدمات محصول برای انجام زایمانهای ایمن ، کاهش شانس حرفه ای بهداشت در معرض ابتلا به بیماری ، محدود کردن بیماری های همه گیر بین کارکنان بیمارستان و بیماران (COVID-19 یا H1N1) است. این طرح با استفاده از تعامل بدون عارضه کاربر از طریق فن آوری دوستانه ، به کارآیی و ایمنی آسان زایمان های بیمارستانی کمک می کند. واحدهای روباتیک این امکان را دارند که به صورت مستقل به داخل محیط داخلی حرکت کنند و با واحدهای مشابه ، جریان همزمان داشته باشند و بتوانند کار مشترک تیم را انجام دهند.

مسکونی

Shkrub

مسکونی خانه Shkrub از عشق و عشق ظاهر شد - یک زوج دوست داشتنی با سه فرزند. DNA خانه شامل اصول ساختاری زیبایی شناختی است که الهام بخش در تاریخ و فرهنگ اوکراین با الهام از خرد ژاپنی است. عنصر زمین به عنوان یک ماده خود را در جنبه های ساختاری خانه مانند سقف خاردار اصلی و در دیواره های سفالی زیبا و متراکم حس می کند. ایده پرداخت ادای احترام ، به عنوان یک مکان مؤسس ، می تواند مانند یک موضوع راهنمایی ظریف در سرتاسر خانه حس شود.

پخش کننده عطر هوشمند

Theunique

پخش کننده عطر هوشمند آگارود بسیار نادر و گران است. عطر آن فقط از سوزش یا استخراج قابل استفاده است ، در داخل خانه مورد استفاده قرار می گیرد و توسط معدودی از کاربران آن تهیه می شود. برای شکستن این محدودیت ها ، یک دیفیوزور رایحه ای هوشمند و قرص های طبیعی آگارود پس از 3 سال تلاش با بیش از 60 طرح ، 10 نمونه اولیه و 200 آزمایش ایجاد می شوند. این یک مدل تجاری جدید ممکن و استفاده از زمینه ای برای صنعت آگاروود را نشان می دهد. کاربران می توانند به سادگی دیفیوزور را در داخل یک ماشین قرار دهند ، زمان ، تراکم و تنوع عطر را با سهولت سفارشی کرده و از هرگونه حرکت و هر زمان که رانندگی می کنند لذت ببرند.

دستگاه تهویه هوا

Midea Sensia HW

دستگاه تهویه هوا Midea Sensia کیفیت زندگی و روشی ابتکاری برای افشای شیء دکوراسیون را ارتقا می بخشد. علاوه بر بهره وری جریان هوا و سکوت ، صفحه نمایش لمسی نوآورانه ای را ارائه می دهد که به توابع و رنگ ها و شدت صاعقه دسترسی می دهد. رنگ درمانی به فرایند ضد استرس کمک می کند ، محصولات نوآورانه را به هر دو روش ، رفاه و زیبایی شناسی ترجیح می دهد. شکل های آن علاوه بر زیبایی شناسی متفاوت ، فضای داخلی خانه را هم با ظرافت و هم با سبک ادغام می کند و خانه را با نور غیرمستقیم ارزیابی می کند.