مجله طراحی
مجله طراحی
روغن زیتون آلی

Epsilon

روغن زیتون آلی روغن زیتون اپسیلون یک محصول محدود از باغ های ارگانیک آلی است. کل فرایند تولید به صورت دستی و با استفاده از روشهای سنتی انجام می شود و روغن زیتون بدون فیلتر بطری می شود. ما این بسته را طراحی کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که اجزای حساس محصول بسیار مغذی توسط مصرف کننده از کارخانه و بدون هیچ گونه تغییر و تحول توسط مشتری دریافت می شود. ما از بطری Quadrotta محافظت شده توسط یک بسته بندی ، چسبانیده شده با چرم و در جعبه چوبی دستباف قرار داده شده ، با موم آب بندی شده قرار داده ایم. بنابراین مصرف کنندگان می دانند که این محصول به طور مستقیم از آسیاب و بدون مداخله وارد می شود.

نام پروژه : Epsilon, نام طراحان : George Gouvianakis, نام مشتری : Geronymakis George, Organic Farmer/Producer.

Epsilon روغن زیتون آلی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.