مجله طراحی
مجله طراحی
روغن زیتون آلی

Epsilon

روغن زیتون آلی روغن زیتون اپسیلون یک محصول محدود از باغ های ارگانیک آلی است. کل فرایند تولید به صورت دستی و با استفاده از روشهای سنتی انجام می شود و روغن زیتون بدون فیلتر بطری می شود. ما این بسته را طراحی کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که اجزای حساس محصول بسیار مغذی توسط مصرف کننده از کارخانه و بدون هیچ گونه تغییر و تحول توسط مشتری دریافت می شود. ما از بطری Quadrotta محافظت شده توسط یک بسته بندی ، چسبانیده شده با چرم و در جعبه چوبی دستباف قرار داده شده ، با موم آب بندی شده قرار داده ایم. بنابراین مصرف کنندگان می دانند که این محصول به طور مستقیم از آسیاب و بدون مداخله وارد می شود.

نام پروژه : Epsilon, نام طراحان : George Gouvianakis, نام مشتری : Geronymakis George, Organic Farmer/Producer.

Epsilon روغن زیتون آلی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.