مجله طراحی
مجله طراحی
لیبل شراب

5 Elemente

لیبل شراب طراحی "5 Elemente" نتیجه یک پروژه است که در آن مشتری با آزادی کامل به آژانس طراحی اعتماد می کند. نکته برجسته این طرح ، شخصیت رومی "V" است که ایده اصلی محصول را نشان می دهد - پنج نوع شراب که در یک ترکیب منحصر به فرد در هم تنیده شده اند. مقاله ویژه ای که برای برچسب استفاده می شود و همچنین قرار دادن استراتژیک تمام عناصر گرافیکی ، مصرف کننده بالقوه را برمی انگیزد تا بطری را بگیرد و آن را در دست خود بچرخاند ، آنرا لمس کند ، که مطمئناً تصور عمیق تری ایجاد می کند و طراحی را به یاد ماندنی تر می کند.

نام پروژه : 5 Elemente, نام طراحان : Valerii Sumilov, نام مشتری : Etiketka design agency.

5 Elemente لیبل شراب

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.