مجله طراحی
مجله طراحی
روشنایی داخلی

Jordan Apotheke

روشنایی داخلی لامپ های کاربردی با پشتیبانی از معماری رسا در فضای داخلی داروخانه ، از نظر ظاهری کاملاً چشمگیر هستند و به جای طراحی وسایل جانبی خود ، توجه خود را به تأثیر نورشان جلب می کنند. چراغ های روشنایی اساسی یا در لامپ های آویز هستند که شکل مبلمان را ردیابی می کنند یا در کناره های سقف معلق نصب شده اند و آن را تا حد امکان از نورهای زیر دور نگه می دارند. بنابراین ، کاربران می توانند بر روی نور نوری که از طریق داروخانه منتهی می شود ، متشکل از کاشی های دارای نور پس زمینه RGB-LED که مطابق با رنگ پیشخوان های دارای نور پس زمینه بصورت پویا است ، متمرکز شوند.

نام پروژه : Jordan Apotheke, نام طراحان : Conceptlicht GmbH, نام مشتری : Conceptlicht GmbH.

Jordan Apotheke روشنایی داخلی

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.