مجله طراحی
مجله طراحی
لامپ

Tako

لامپ تاکو (اختاپوس به زبان ژاپنی) یک لامپ میز است که از غذاهای اسپانیایی الهام گرفته شده است. این دو پایه صفحه های چوبی را یادآور می شوند که در آن "pulpo a la gallega" سرو می شود ، در حالی که شکل آن و باند الاستیک یک بنتو ، جعبه سنتی ناهار ژاپنی را برانگیخته است. قطعات آن بدون پیچ مونتاژ شده است و باعث می شود کنار هم قرار گیرد. بسته بندی در قطعات نیز هزینه های بسته بندی و ذخیره سازی را کاهش می دهد. مفصل لامپهای پلیمری انعطاف پذیر در پشت باند الاستیک پنهان است. سوراخ های حفر شده روی پایه و قطعات بالا باعث می شوند جریان هوای لازم برای جلوگیری از گرمای بیش از حد فراهم شود.

نام پروژه : Tako, نام طراحان : Maurizio Capannesi, نام مشتری : .

Tako لامپ

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.