مجله طراحی
مجله طراحی
لیزر دندانپزشکی

LiteTouch™

لیزر دندانپزشکی LiteTouch ™ یک لیزر دندانپزشکی Erbium: YAG (طول موج 2940 نانومتر) برای درمان بافت های سخت و نرم است. طول موج Erbium: YAG به خوبی در مولکولهای اشتها آور آب و هیدروکسیل جذب می شود ، که دندان ها و استخوان ها را می سازند و بنابراین بیشتر در انواع مختلفی از کاربردهای بافت سخت و نرم کاربرد دارند. LiteTouch ™ با استفاده از فناوری لیزر در داخل هندپیک ، دقت و قدرت بی سابقه ای را به همراه دارد ، هیچ محدودیتی ارگونومیکی ندارد ، میکرو جراحی و توانایی های عملیاتی غیر تهاجمی را همزمان با تقویت دندانپزشکی پیشگیرانه فراهم می کند.

نام پروژه : LiteTouch™, نام طراحان : Light Instruments Ltd., نام مشتری : Light Instruments Ltd (Syneron Dental Lasers).

LiteTouch™ لیزر دندانپزشکی

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.