مجله طراحی
مجله طراحی
میز قهوه

Catena

میز قهوه یک میز قهوه شامل چهار میز جانبی بود. قرار گرفتن غیرمعمول میزهای جانبی شکل L از میز قهوه را تشکیل می دهد که یک شکل اصلی برای میزهای قهوه است. برای استفاده از جداول به عنوان قهوه یا میز کنار نیازی به تلاش اضافی نیست ، فقط باید میزهای جانبی را به شکل L بیاورید. عناصر تحمل بار در هر میز جانبی با استفاده از ترکیب متفاوت از یک شکل یکسان شکل می گیرد. این شکل ساده ، مستطیل با لبه دایره ای نیز شکل هر یک از میزهای قهوه است ، بنابراین فرم هر یک از میزهای جانبی و میز کافه متفاوت است اما مرتبط است.

نام پروژه : Catena, نام طراحان : Ayça Sevinç Tatlı, نام مشتری : .

Catena میز قهوه

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.