مجله طراحی
مجله طراحی
مرکز یادگیری

STARLIT

مرکز یادگیری مرکز یادگیری Starlit به منظور ارائه آموزش عملکرد در محیط یادگیری آرام برای کودکان 2-6 ساله طراحی شده است. کودکان در هنگ کنگ تحت فشار زیاد تحصیل می کنند. به منظور توانمندسازی شکل و مکان از طریق طرح و متناسب با برنامه های مختلف ، ما از برنامه ریزی شهر رم باستان استفاده می کنیم. عناصر دایره ای در امتداد پرتوهای بازوها در چیدمان محورها متداول هستند تا کلاس و استودیوهای بین دو بال مجزا را زنجیره کنند. این مرکز یادگیری برای ایجاد یک فضای یادگیری لذت بخش با حداکثر فضای طراحی شده است.

نام پروژه : STARLIT, نام طراحان : Catherine Cheung, نام مشتری : STARLIT LEARNING CENTRE.

STARLIT مرکز یادگیری

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.