مجله طراحی
مجله طراحی
طراحی داخلی خلاق اداری

Reckitt Benckiser office design

طراحی داخلی خلاق اداری درخواست مشتری این بود که یک دفتر کاملاً مستمر و باز و مدرن برنامه ریزی کنیم. به خاطر داشته باشید که نورپردازی بسیار مناسب است و از تمام فضاهای عالی به صورت نوری استفاده نکنید. بخشی از اتاق ناهار خوری و آشپزخانه باز ما سعی کردیم تا کارمندان را به یک کافی شاپ مرسوم تبدیل کنیم. پس از معرفی تیم جوان RB ، محیطی با شکوه و رنگ برند تجاری این شرکت ، به اتفاق آرا به رایحه داخلی سبک هنری خیابانی رای دادند.

نام پروژه : Reckitt Benckiser office design, نام طراحان : Zoltan Madosfalvi, نام مشتری : .

Reckitt Benckiser office design طراحی داخلی خلاق اداری

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.