مجله طراحی
مجله طراحی
طراحی داخلی خلاق اداری

Reckitt Benckiser office design

طراحی داخلی خلاق اداری درخواست مشتری این بود که یک دفتر کاملاً مستمر و باز و مدرن برنامه ریزی کنیم. به خاطر داشته باشید که نورپردازی بسیار مناسب است و از تمام فضاهای عالی به صورت نوری استفاده نکنید. بخشی از اتاق ناهار خوری و آشپزخانه باز ما سعی کردیم تا کارمندان را به یک کافی شاپ مرسوم تبدیل کنیم. پس از معرفی تیم جوان RB ، محیطی با شکوه و رنگ برند تجاری این شرکت ، به اتفاق آرا به رایحه داخلی سبک هنری خیابانی رای دادند.

نام پروژه : Reckitt Benckiser office design, نام طراحان : Zoltan Madosfalvi, نام مشتری : .

Reckitt Benckiser office design طراحی داخلی خلاق اداری

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.